سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

ظاهرا...


سلام امروز اومدم بگم ظاهرا شما پست های
قبلی منو نخوندید وگرنه حتما کمکم
می کردید ولی اشکال نداره
ما یعنی من می تونم
تحمل کنم

عکس عشقولانه(سری 5)


امروز می خوام چن تا عکس بذارم

عشق

عشق

عشق

تصاویر 2009 از تنهایی بسیار جذاب

تصاویر 2009 از تنهایی بسیار جذاب

تصاویر 2009 از تنهایی خیلی باحال

تنهایی

تصاویر 2009 از تنهایی خیلی باحال

تصاویر 2009 از تنهایی خیلی باحال

خب اینم از عکسا خدا حافظ

سلام

|www.atrebaroon.blogfa.com|آیکن های وبلاگ عاشقانه قلبی خسته از تپیدن.آیکن های بیشتر در این وبلاگ|www.atrebaroon.blogfa.com|



بچه ها سلام
امروز هر موقع میام نظرامو
ببینم نا امید میشم
چه وضع نظر دادن
اخه نمی دونم تقصیر از من یا شما
مگه قرار نبود در رابطه با
موضوع هایی که می ذارم نظر بدین
خلاصه از دستتون نا راحتم
ولی هنوزم اگه تمایل دارین
انتقاد نظر
هر چی دوست داشتین که
پیداش کنین
به من بگین
شاید بتونم بذارم
در ضمن اگه مسابقه می خواینم به من
بگید تا بذارم
ممنون از همکاری شما

حالم بهتره


بچه ها وقتی رفتم برا پست قبلیم ایکون انتخاب کنم یک ایکون های غمناک باحالی دیدم تازه با دیدنشون بااینکه غمناک بودن ولی حالم بهتر شد برین ادامه تا ایکونارو نشونتون بدم

ادامه مطلب ...

حالم گرفته




سلام بچه ها امروز حالم خیلی گرفته استدوس دارم مطالب جدید بگذارم اما نمی دونم درباره چی بذارم

دوس دارم ی کسو لینک کنم اما نمی دونم کیو خواهش میکنم کمکم کنید

کمک


                                      


                           سلام امروز نمی دونستم درباره چی اپ کنم

                         خواهشن تو اپ کردن کمکم کنید اخه قدیما همش

                                برا اپ کردن از وبای دیگه مطلب

                           میگرفتم ولی الانا...

                                                   ایکونم قشنگه؟

                                 خواهشن برا مطلب پیشنهاد بدین


خوبی ها

چه قدر خوبه گاهی اوقات بعضی افراد به فکرت باشن تا افکار قدیمیتو از یاد ببری و چقدر خوبه گاهی اوقات بعضی افراد به یادت باشن تا فکر هایی به ذهنت برسه تا همون فکرا به زندگیت کمک کنه

مسابقه

سلام !

سلام!

یه مسابقه قبلا ترتیب داده بودم زیاد بازدید نداشت دوباره می ذارم ببینم چه می کنید


شروع مسابقه

"به نام خدا"

                           

                      به نام حضرت دوست

                    که هر چه داریم از اوست

                    جسم و روح و جان و پوست

                    هر     چه    داریم  از    اوست

                   

                    بر خیز نام او را گوی

                    که او زیبایی چشم و روست

عشق چیست


                                  مادر

   

                                 چشمانم را گشودم

                                 تو را در کنار خویش دیدم

                                 نگاهم به نگاه گرمت افتاد

                                        و خواستم

                                 دوباره به تو خیره شوم

                                 که دستانم را گرفتی

                                        وبا تبسمی

                                  مرا به طرف اتاق کشاندی

                                         تو گفتی

                                  معنای عشق چیست

                                          من گفتم

                                        عشق یعنی

                                  داشتن مادری چون تو

چند نکته ی مهم

امروز چند تا نکته از کتاب 515 پندار نیک اوردم بنوشته ی مجتبی رمضانی!

به سختی از داخل کتابخونمون پیدا کردم

گفتم چند تاشونو واستون بنویسم!

*از گناهان بزرگ این است که مال دیگری را بدون حق تصرف کنند:حضرت محمد

*در پی هر گریه اخر خنده ای است:مولوی

*در عشق یک و یک می شود یک:ژان پورسارتر

*زندگی یعنی جستجوی دائم:لامارتین

*کسی که خرد ندارد همواره از کرده های خویش پشیمان و در رنج است:فروسی

*کسی چه می داند شاید این جهان جهنم سیاره ای دیگر باشد :آلدس هالسکی

*کسی به فرجام زندگی اگاه نیست خداوند هم نیازی به عبادت بنده ندارد:فروسی

تن بی جان


سلام چن روزه تصمیم گرفتم مطالبم عین رقی جون از خودم باشه

برا همین این مطلبو گذاشتم

گاهی اوقات چشمات انقد کور می شه که نمی تونی بعضی چیزا رو ببینی

گاهی اوقات گوشات انقد کر میشه که صدای کمک خواستن بعضی هارو نمی شنوه

گاهی اوقات دلت انقد تن میزنه که جلوی صدای نرم بعضی هارو می گیره

پس بیایین با ی خونه تکونی مفصل چشمو گوشو دلمونو ازبدی ها روانه خوبی ها کنیم

این همون تصمیم کبری است

وینکس+طراحی+خودم+موزا+فتوشاب

خودم درست کردم!خودم

بالاخره تونستم با کلی زحمت با فتوشاب این عکسو درست کنم نظر شما چیه؟

البته ببخشید که حرفه ای نیستم

بلند ترین لباس عروس جهان

لباس عروسی که 3 کیلومتر طول دارد! +عکس

در شهر رم ایتالیا هفته گذشته لباس عروسی به نمایش گذاشته شد که روسری آن دو مایل طول دارد.

 

طولانی ترین روسری لباس عروس

 

برترین ها: در شهر رم ایتالیا هفته گذشته لباس عروسی به نمایش گذاشته شد که روسری آن دو مایل (3.2 کیلومتر) طول دارد.

 

"الینا دی آنجلس" با پوشیدن این لباس در روز عروسی در منطقه "کاسال دی برینس" منطقه ناپولی تعجب اهالی این منطقه را برانگیخت.

 

به گزارش برترین ها صدها نفر از دانش آموزان مدارس و مادران آنها این روسری را که توسط یک طراح ایتالیایی به نام "جیانی مولارو" ساخته شد، حمل می کردند.

 

به گفته طراح این مدل لباس عروس، برای ساخت این روسری حدود 6000 متر حریر استفاده شده است و به زودی نام این عروس به عنوان صاحب طولانی ترین روسری لباس عروس جهان در گینس به ثبت می رسد.

 

طولانی ترین روسری لباس عروس

 

 

طولانی ترین روسری لباس عروس

 

طولانی ترین روسری لباس عروس

 

طولانی ترین روسری لباس عروس

عکس عشقولانه (سری3)

اینم چن تا عسک فوق العاده

برین ادامه

ادامه مطلب ...