سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

و یک بار دیگر...

الان دقیقا بی هدف دارم مینویسم

ینی دارم مینویسم فقط که نوشته باشم 

ینی مینویسم که یه وقت خدای نکرده زشت نباشه ننوشتم...

ینی بنویسم که یکی میاد وب و میبینه نگه این دختر سالی یه بار پست میزاره...ببخشید سالی یه بار آپ میکنه...

الان تو این لحظه که دارم این متن و مینویسم نمیدونم دوستایی که از طریق این وبلاگ باهاشون آشنا شدم کجان...اصن میان به وبلاگ من نه به وبلاگ خودشون سر میزنن یا ن...مهمم نیست چون خصلت دنیای مجازی همینه امروز  تو یه دنیا با یسری آدم فردا تو یه مدل دنیای دیگه با یسری آدم دیگه دوست و رفیق میشی ...مهم اینه تو شرایطی که هستی بخندی هر جوری که هستی...ربط حرفام به هم هم نمیدونم...اما بخند تا دنیا چه واقعی چه مجازی به روت بخنده...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد