سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

وایییییییییییییییییییی...


سلام
وایییییییییییییییییییییی
همین دوروزه مثل زحر گذشت
چقد دلم برای وبم تنگ شده بود
راستی تا یادم نرفته بگممم
نون از تمامی کسانیکه
زحمت کشیدن به من نظر دادن
واقعا ممنون
وقتی برگشتم کییییییییییییییف کردم
خیلی لطف کردین
من که نمیدونم چه جوری میتونم جبران کنم
ولی از همین جا از
همتون ت
شکر و قدردانی مینمایم
چه ادبی گفتم

یه خبر نسبتا بد...




سلام خدمت دوستانی که تا این مدت
شاید روز به روز
به وب منه حقیر سرمیزدن
خب یه خبر نسبتا بد دارم
امیدوارم به گوش همتون برسه
عزیزان فصل امتحانا نزدیکه ومنم یه
دانش اموز ساده
دوستان حالا فکر نکنین به خاطره امتحانا
نه
به یه دلیل شاید دیر به دیر سر بزنم
برا همین امیدوارم هر موقع بر میگردم
کلی نظر داشته باشم
دوستان
اخرین نظرمو به همتون دادم
امیدوارم ازم راضی باشین
خودم که واسم ترک کامپیوتر سخته ولی
چاره ای ندارم
ترم اول با خوندن بود که نمرم خوب شد و
 الانم باید بخونم
تا دل مامان جونو بابا جونمو شاد کنم
با اجازه همه ی دوستان گلم

خدا
حافظ

تست هوش ساخته ی خودم

سلام یه تست هوش ساده بود که چند وقت پیش طرحیدم بلاخره گفتم بذارم دیه

شروع

سودوکو

سلام ا
مروز میخوام یه چیز متفاوت بذارم
و این شما وسودوکو
..
.
.
.

.



پیام تسلیت...


شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) را بر تمامی شیعیان تسلیت میگویم

متحرک بارون

سلام امروز
میخوام عکس بارون بذارم
تا یه ذره با هم احساس ارامش کنیم
برف میباره از پشت پنجره اتاق روی صنلی پارک .gif

باران شدید روی گلبرگ گل رز سرخ میبارد .gif

شقایق بارون خورده لاله قرمز زیر باران تند و شدید رحمت خدا گل سرخ انیمیشن متحرک با فرمت گیف درست کردن عکس
.gif باز هم باران - باران، گلبرگ، rain، گلــ ــها، بـــارانــــ، باران، گلبرگ، rain، گلــ ــها، بـــارانــــ، گل پرپر بارون خورده صورتی افتاده روی زمین Rain, petals, rain, flowers, rain, rain Prpr flowers if eaten fallen on the ground red

بارون میاد / دوچرخه / باران بارید / سبد گل

باران شدید روی صندلی پارک شب خیابان خلوت تاریک .gif

باران شدید روی صندلی پارک شب خیابان خلوت تاریک .gif

از اینجا به بعد بعد از یه بارون بهاریه

کلبه چوبی کنار رودخونه یا رودخانه و آبشار در شب که آب در جریان استوسط یک جنگل و درختتصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

.gif اینجا باید یک نفس عمیــــــق کشید!! آبشار زیبا تفریحی جهانگردی نسیم خنک رو حس میکن
چشمه ها جاری میشن



مرداب گل نیلوفر آب آرام

بهار گل دشت و دمن سبزه پروانه شقایق .gif
.gif ترکمن اسب سواری سوارکاری کنار رود اب اسب قهوه ای

منبع:http://nafis2036205.parsiblog.com/Pages/animation+gif/

شهدا زنده اند...


باسلام
امروز میخوام باهم یادی از شهداکنیم
یادی از شهدای گمنام
یادی از دلاوران دوران انقلاب
یادی از کسانی که جان خود را برای دفاع از میهن خود
دادند
ویادی کنیم از کسانیکه...
حال تصاویری از تشییع ان بزرگواران
در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

تسلیت



باسلام
خدمت مردم عزیز ایران
وبه خصوص مردم بوشهر
باعرض تسلیت خدمت مردمی که عزیزان
خود را از دست داده اند
.

خودکشی ازنوع...

تابه حال به نحو های خودکشی فکر کردین
که چقدر ترسناکه
واقعا چرا بعضی ها خودکشی میکنن
پول نداری برو کار کن به دست بیار
خسته شدی به خودت امید بده
و...
حالا من میخوام چند تا خودکشی خطرناکو بذارم
امیدوارم هیچی ولش بریم باهم ببینیم
.
..
.
.
.
.
.

.
.

.
.
.

.

خب رسیدین
لطفا برین ادامه واس ما مسئولیت داره

ادامه مطلب ...

جک خیلی خیلی باحال...

سرهنگه داشته امتحان رانندگی می‌گرفته. از یارو می‌پرسه: اگه یه نفر وسط خیابون بود، بوق میزنی یا چراغ؟ طرف میگه: برف پاک کن جناب سرهنگ! سرهنگه کف می‌کنه می‌پرسه: یعنی چی؟ یارو میگه: یعنی یا برو این طرف یا برو اون طرف
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تست هوش :  به 750 گرم میگن چی؟؟؟ ........... میگن نیم کیلو و نیم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تست فیزیک کنکور : سرعت نور چه قدر است؟  1- بد نیست  2- خوب است  3- الحمدالله   4- تو خوبی؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه یارو زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام ... ؟ یارو میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یارو میره خواستگاری، از دختره خوشش نمیاد، به بابای عروس میگه : ما میریم یه دور میزنیم ، بر می‌گردیم ، راستی تا ساعت چند بازید ؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

SMS عاشقانه



تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
SMS عاشقانه

دوستی شوخی سرد آدمهاست ...بازی شیرین گرگم به هواست... واسه کشتن غرور من و تو ...
دوستی توطئه ثانیه هاس

***********

کسی که تو رو داره غم نداره ، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره

***********

ما بخار شیشه ایم نازمون کنی اشکمون درمیاد چه برسه فراموشمون کنی


************

تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید ، فروشی نیست

************

 میدونی محبت یعنی چی ؟  م = من   ح= حالا  ب= به یاد   ت = توام

**********

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم… چه برسه به این دفعه که مهمونی
خدا داره تموم میشه

************

میدونی LOVE یعنی چی ؟
L = لنگه تو پیدا نمی شه
O = عمرمی
V = وجودمی
E =اِوا ، اس ام اس رو اشتباه فرستادم


************


مدام گفتی خیالت تخت من وفادارم؛ و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای عشق
بازی تو با دیگری 

***********

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور می ترسم


♥می دانی...♥


می دانی؟

یک وقت هایی باید

رویِ یک تکه کاغذ بنویسی

تعطیل است

و بچسبانی پشتِ شیشه‌یِ افکارت

... ... باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال سوت بزنی

در دلت بخندی به تمام افکاری که

پشت شیشه‌یِ ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویی:

بگذار منتظر بمانند.

مطلب عاشقانه


چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار

دلتنگیهایم قدم بزنم

در این خیابان

که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست

...نه آقایان:

مسیر من با شما یکی نیست

از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمی دانم


سوال فنی

یه سوال فنی
وقتی شما 2 سالتون بود خواهرتون
نصف شما سن داشت
حالا اگه شما 100 سالتون بشه خواهرتون
چن سالش میشه؟
                                


سوال فنی بعد !
اگه تو 5 ثانیه فهمیدی این چیه بگو 

سوال هوش برای افراد تیز هوش

سوال هوش برای افراد تیزهوش


به عکس نگاه کنید وسعی کنید شخص موجود در عکس را پیداکنید

فقط ۱۲۰ ثانیه (۲ دقیقه) بیشتر ادامه ندهید زیرا تیز هوش نیستید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

جواب تو ادامه مطلبه

:چند بار سعی کنید قبل ازاینکه جواب را ببینید


:چند بار سعی کنید قبل ازاینکه جواب را ببینید

ادامه مطلب ...

خواندن فکر شما از پشت مانیتور

بشتابید
بشتابید
امروز یک چیز جالب آوردم
برین ببینین
خواندن فکر شما از پشت مانیتور
خیلی جالبه حتما ببینینش
من که اول دیدم خیلی تعجب کردم
اگه نظر بدین رازشم بهتون میگم


کلیک کنید

ساخت عروسک

خب اینم
یه عروسک دیگه

کاردستی گوسفند

منبعشم همون بالاشه

برین ادامه

ادامه مطلب ...

عروسکای خوشگل....

بچه ها امروز اومدم
درست کردن عروسکو
یاد بدم
عروسک کاموایی

برین ادامه

ادامه مطلب ...