سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

"به نام خدا"

                           

                      به نام حضرت دوست

                    که هر چه داریم از اوست

                    جسم و روح و جان و پوست

                    هر     چه    داریم  از    اوست

                   

                    بر خیز نام او را گوی

                    که او زیبایی چشم و روست

نظرات 6 + ارسال نظر
رقــے جــوטּ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

این شعرتم قشنگ بود عزیزم

رقــے جــوטּ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

راستی من خیلی مامان بزرگمو دوس داشتم
وقتی زنده بود فقط یه بار یه کاری کردم که ناراحت شد
هنوزم بخاطر اون کارم خودمو نبخشیدم
تازه بعدشم کلی گریه کرده بودم اون موقع

رقــے جــوטּ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

هف تا نظر واسم داده بودی تا الآن چن تاش جبران شد؟

رقــے جــوטּ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

نمیدونی چقد خوشحال میشم وقتی دوستام بخاطر حرفا یا کارای من خنده میاد روی لباشون
ایشالا همیشه شاد باشی عزیز دلم:*

رقــے جــوטּ دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

خب من برم وبمو آپ کنم تا نتم قطع نشده دوباره

نازآفرین چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.nazafarin72.blogfa.com

سلام عزیزم بدو بیا به دوستات هم بگو بیان از تنهایی در بیام منتظرما بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد