سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

عکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس های کــره ای

سلام

امروز میخوام

چن تا عکس فانتزی از 

کـــــــــــــــــــــــــــــــره ای ها بزارم



| دختر کره ای| دختران کره| چهره دختران کره|چهره های زیبا|دختران زیبا|فانتزی| چهره | چهره های فانتزی از دختران کره ای| کره ای|  دختران| دختران فانتزی| عکس| عکس فانتزی| عکس کارتونی| عکس گرافیکی


تشیف ببرین ادامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ببخشیدا تازه اینجوری کششو یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد گرفتم.....

ادامه مطلب ...

عکس های متحرک

سلام

امروز میخوام چن تا عکس

متحرک باحال

بزارم

اینم از عکسا


[تصویر:  1347229341.gif]


[تصویر:  1393213498.gif]


[تصویر:  1398870841.gif]


[تصویر:  so6usot5bcjc2ir77s.gif]


[تصویر:  7q2tjjp7v4eaxthn4mnr.gif]


[تصویر:  wz9ht4qd222j7z9e03pt.gif]


[تصویر:  download.php?imgf=1309602027_23344516062...wahen3.gif]


[تصویر:  download.php?imgf=1309602027_trafficnose.gif]





یه جشن کو چولو

سلام

امروووووز اومدم یه جشن کوشولو

بگیرم

به مناسبت .. به مناسبت..

آهان هر چند ولنتاین گذشته ولی....

دوستان عزیز لطفا به ترتیب برید تا بهتون خوش بگذره

خب صبر می کنیم تا مهمونا بیان

اولین مهمونمون...



خوشگل خانوم رقاصمونه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

نوبت یه نفر دیگست


ببخشید نوبت یه گروه دیگست


 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


حالا نوبت تفریحه


میخوام ببرمتون یه جای فوق العاده قشنگ


بفرمایید سوار قایق شوید تا تشریف ببریم



http://dshop.eshopfa.biz/cat.aspx?Scat=8&s=42795


همه سوار شدند


.

.


.

.

.

.

.


.

.

خب رسیدیم


عکس متحرک زیبا


وای چقدر قشنگه


من که کیف کردم


خوب شد لپتاپم همین جاستا


موافقید بمونیم


چشم میمونیم



حالا از گروه های خواننده دعوت می کنم تا یه دهن برامون بخونن


29 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


زیاد باحال نبود

بعدی



31 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


این دیگه آخر جو گیریه

بعدی

039 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


از موهای بلند برا اقایون به شدت بدم میاد


6 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


اینو میگن خواننده درستو حسابی

ناز صدات


خب دیگه دیگه

اهان یه ذره جوک بگیم


به غضنفر میگن ;کدوم حیون همه آدم هارو میشناسه؟ میگه گوسفند میگن چرا؟

میگه آخه هرکیو میبینه

میگه بهههههههه 



داره غش میکنه


بریم سراغ پذیرایی


اول



دوم



خب دیگه امیدوارم

که از جشن کوشولو من خوشتون اومده باشه...


تا یه آپ دیگه خدا نگهدار



عکس های جالب

سلام

بچه ها امروز

میخوام عکس های جالب براتون بزارم

امید وارم که خوشتون بیاد


عکس خنده دار


اه اه چه بد جور

بریم ادامه که داره حالم به هم میخوره

ادامه مطلب ...

ولنتاین مبارک

سلام


روز ولنتاین مبارک...

چن تا عکسم میخوام بزارم

عکس های زیبا برای روز ولنتاین(روز عشق)

بفر مایید ادامه تا ببینین ادامشو...
ادامه مطلب ...

آیکون های بامزه

dbf30715c4
سلام خیلی خوبه که میتونم دوباره
عکس بزارم دوباره وبلاگم داره خوشگل میشه
این آیکون ها هم خیلی با حالن
من که ازشون خیلی خوشم میاد

خداحافظی کردن ایرانی ها در مهمانی


                          


بعد مهمانی از روی مبل بلند میشن..

میگن خوب زحمت دادیم خداحافظ

دو قدم جلو تر: خداحافظ

جلو در: خداحافظ دیگه ما رفتیم

داخل حیاط با صدای بلند:

منزل ما هم تشریف بیارین ،خداحافظ

جلو در حیاط (ساعت 1 نصف شب):

بریم دیر وقته الان همسایه ها بیدار میشن خداحافظ خداحافظ

جلو در ماشین: خداحافظ

داخل ماشین: خداحافظ

ماشین در حال حرکت :بووووووق بوووق یعنی خداحافظ

فردا صبح هم مادر خانواده زنگ میزنه به زن میزبان میگه

اوا خدا مرگم بده دیشب نفهمیدم ازهمه خداحافظی کردم؟

از طرف من از همه خداحافظی کن

عکس های عاشقانه

سلام

موافقین یه آپ

خوشگل کنم

میخوام عکس بزارم


شکوفه جاویدنیا









خب دیگه تا یه آپ دیگه





عکس های عاشقانه

سلام
امروز میخوام یه
اپ خوشگل کنم  برم ببینم چی کار میتونم کنم








خب بالاخره تونستم
عکسای خوشگل بزارم
فعلا بای...

عکس عاشقانه حیوانات

سلام
الان دارم از خونه ی دختر خالم اینا
آپ میکنم برا همین میتونم عکس بذارم
این عکسارم ببینین


یه حس به خصوص...

سلام

بچه ها امروز یه حس به خصوصی دارم

نمیدونم چرا اینجوری ام

نمی تونم تحمل کنم ...

یه حسی بهم میگه تا اخر شب یه خبر خوش میشنوی

حالا راست یا دروغشو نمیدونم

اما امید وارم همین خبر توسط شما نوشته شده باشه...

با هزارو یک افسوس....

سلام
با افسوس فراوان به  
خدمت دوستان
عزیز
که دیگر نمی توانم 
در وبم عکس 
بذارم
چون
 

توجه ..توجه.. نظر خوب کمک خوب

سلام 

بچه ها لطف کنین درباره 

پست قبلیم کمکم کنین

هر چی باشه 

ویندوز جدید

یه خوبی هایی 

داره وهم یه بدی هایی داره

من که نمیتونم عکس نذارم 

اخه وبم زشت میشه

هر وبی با عسکش

خوشله دیگه نه...

خوش حال میشم اگه کمکم کنین

اگه هر کس کمکم کنه

5تا..نه 6تا..نه 8تا نظر

بهش میدم

فقط اگه هم ندین

بلد نیستم

سلام چطورین

من که خوبم 

بچه ها ی خبر 

شاید بتونین کمکم کنین 

اخه .. اخه..

راستش من ی سری کارا رو تو کامپیوتر بلدم انجام 

بدم ولی بعضی ها هم..

راستش من نمی تونم عسکارو

از وبلاگی بگیرم

وارد وب خودم کنم 

اگه تونستید کمکم کنین

ممنون میشم

قدیما میشد ا ولی الانا...

جشن

  

امروز اومدم 

یک جشن کوشولو به مناسبت

بوووووووووووووووووووووق

بگیرم

ابتدا چن تا جوک که فضا عوض شه






پیغام گیر تلفن حافظ :

رفته ام بیرون من از کاشانه ی خود غم مخور!
تا مگر بینم رخ جانانه ی خود غم مخور!
بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگذاری پیام
زان زمان کو باز گردم خانه ی خود غم مخور!


پیغام گیر تلفن سعدی :

از آوای دل انگیز تو مستم
نباشم خانه و شرمنده هستم
به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
فلک را گر فرصتی دادی به دستم


پیغام گیر تلفن فردوسی :

نمی باشم امروز اندر سرای
که رسم ادب را بیارم به جای
به پیغامت ای دوست گویم جواب
چو فردا بر آید بلند آفتاب

پیغام گیر تلفن خیام :
این چرخ فلک عمر مرا داد به باد
ممنون توام که کرده ای از من یاد
رفتم سر کوچه منزل کوزه فروش
آیم چو به خانه پاسخت خواهم داد!


پیغام گیر تلفن مولانا :

بهر سماع از خانه ام رفتم برون، رقصان شوم!
شوری برانگیزم به پا، خندان شوم شادان شوم !
برگو به من پیغام خود، هم نمره و هم نام خود
فردا تو را پاسخ دهم، جان تو را قربان شوم!


پیغام گیر تلفن بابا طاهر :

تلیفون کرده ای جانم فدایت!
الهی مو به قوربون صدایت!
چو از صحرا بیایم نازنینم
فرستم پاسخی از دل برایت !


پیغام گیر تلفن منوچهری دامغانی :

از شرم به رنگ باده باشد رویم
در خانه نباشم که سلامی گویم
بگذاری اگر پیغام پاسخ دهمت
زان پیش که همچو برف گردد رویم!


پیغام گیر تلفن نیما (در خانه ای که در یوش بود) :

چون صداهایی که می آید
شباهنگام از جنگل
از شغالی دور
گر شنیدی بوق
بر زبان آر آن سخن هایی که خواهی بشنوم
در فضایی عاری از تزویر
ندایت چون انعکاس صبح آزا کوه
پاسخی گیرد ز من از دره های یوش


پیغام گیر تلفن نیما (در زمانی که در تهران زندگی می کرد) :

آی آدم ها!
که اندرپشت خط
در انتظار پاسخی هستید !
یک نفر هم، اینک اندر خانه ی ما نیست!
که پاسخ گوی الطاف شما باشد.
اگر با دست و پای دائم از چنگ فضای سرخ ناامنی
و این دریای تندوتیره و سنگین که می دانید
رها گشتم
و سوی خانه برگشتم
سلامی گرم خواهم داد در پاسخ
محبت های بسیار عزیزان را...


پیغام گیر تلفن شاملو :

بر آبگینه ای از جیوه ء سکوت
سنگواره ای از دستان آدمیت
آتشی و چرخی که آفرید
تا کلید واژه ای از دور شنوا
در آن با من سخن بگو
که با همان جوابی گویم
تانگاه که توانستن سرودی است


پیغام گیر تلفن سایه :

ای صدا و سخن توست سرآغاز جهان
دل سپردن به پیامت چاره ساز انسان
گر مرا فرصت گفتی و شنودی باشد
به حقیقت با تو همراز شوم بی نیاز کتمان


پیغام گیر تلفن فروغ :

نیستم... نیستم... اما می آیم... می آیم... می آیم
با بوته ها که چیده ام از بیشه های آن سوی دیوار می آیم. می آیم. می آیم
و آستانه پر از عشق می شود
و من در آستانه به آنها که پیغام گذاشته اند
سلامی دوباره خواهم داد ...

پیغام گیر تلفن شاعران شعر نو :

افسوس می‌خورم
چون زنگ میزنی
من خانه نیستم که دهم پاسخ تو را
بعد از صدای بوق
برگو پیام خود
من زود می‌رسم
چشم انتظار باش ...


یاد سهراب سپهری بخیر آنکه تا لحظه خاموشی گفت :
تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم، آرزویم همه سرسبزی توست ...




حالا میخوام دعوتتون کنم به کیک خوردن کیکتونو که نوش جان کردین ادامه مطلب منتظرتونم

نیاین ناراحت میشم


با عرض معذرت توی راه

کیکم افتادش از دستم

برا همین شرمندم

ادامه مطلب ...

ویندوز سون

سلام بچه ها امروز ویندوز سون رو نصب کردم  

تقریبا ویندوز خوبیه

عکس فانتزی (سری 4)

سلام
بچه ها امروز ی وب رفتم
عکساش خیلی باحال بودن
برین ادامه تاعسکارو ببینید

ادامه مطلب ...