سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

سمبل عشق

عکس های احساسی از دختر و پسر عاشق و معشوق


من سمبل عشقم


هیچ وقت نمی میرم


مجنون تو هستم


اما ازت سیرم


حتی تو عشقت هم


تو سرد و بی روحی


خشکیده میشیو 


باز از نو می رویی


من عاشقت هستم


تو عاشقم بودی


تو امتحان عشق


مردودِ مردودی


یک روحِ بی رحمی


من رو نمی فهمی


عشقت تو این بازی


نداشته هیچ سهمی


کابوس تلخی رو


ساختی توی رویام


مثل جهنم شد


هر روز این دنیام


پیش تو احساسم


تو استراحت نیست


حسی که من دارم


اصلا یه عادت نیست



چند خطـ خطـ خطـی ...

شیرین دوتا فرهاد هستی




تو پیش هر دومونی جات خوبه


میون ما دو تا راحت نشستی


نمی دونم شاید شیرینه واست


که شیرینِ دو تا فرهاد هستی




چند خطـ خطـ خطـی ...



پاک ترین هوای دنیا


normal_عکس عاشقانه 53.jpg


پاک ترین هوای دنیا ...


همان لحظه ای است ...


که دلهایمان هوای هم را میکند ... !!!


به چه سادگی

1376831652_19559413847732926932.jpg


♥لُـغـت نـآمـہ هـآے בنیـآ رآ بـآیـב آتـش زב ...

جـلوے وآژه ے نبـودט نوشـتـہ انـב :


"عـבمـ حـضور شخصے یـآ چیـزے "

هـمـیــט !

چــقـבر نَبـوבט تــو رآ

سـآבه فَرض مـے ڪنـنـב

لیاقت می خواهد



84714568413205666149.jpg


 لیآقتـ میـפֿـواهـב…


 بــودטּ בر رפیای בخــــترڪــے ڪــﮧ تمـــــاҐ دنـــــیایـــــشـ ،


פـــرف هـاے نزבه اشـ اســــتـ


 آهاے ωـهرابـ !! قایقـ בیگر جوابگو نیستـ …


ڪشتـے بایـב ساפֿـتـ …


اینجا مثلـ مـטּ همـﮧ رویاهایشاטּ زیاב استـ !!

عشق



 اگه عاشقی، ωـعے ڪטּ به عشقت برسے چوטּ وقتے بره 


כیگه رفته. 


  اگه عاشق نیستے پ๛ تلاش نڪטּ ڪه طعمش رو بچشی. 


 چوטּ تلختریـتـטּ شیرینے روزگاره 

پدرم دوستت دارم



 طبق معمول مامانـҐ بابامو صـבا زב ڪـہ بیاב בرـہ شیشـہ

ωـس رو باز ڪنـہ 

 پـבرҐ بعـב از ڪلے ڪلنجار رفتـטּ نتونست בرـہ شیشـہ ωـس 

رو باز ڪنـہ 

 ماבرҐ منو صـבا زב و منـҐ פֿـیلے راحت בرش رو باز ڪرבҐ و بـہ

باباҐ گفتـҐ : اینـҐ ڪارے בاشت 

 پـבرҐ لبخنـבے زב و گفت : 

 یاבتـہ وقتے بچـہ بوבے و مامانت منو صـבا میزב تو زوב تر از مـטּ 

میومـבے و ڪلے زور میزבے تا בرـہ

شیشـہ ωـس رو باز ڪنے ؟؟؟!!!!! 

 ... ... ... ... یاבتـہ نمے تونستے ... 

 یاבتـہ مـטּ شیشـہ ωـس رو میگرفتـҐ و ڪمے בرش رو شل

میڪرבҐ تا بازش ڪنے و غرورت 

نشڪنـہ ... 

 اشڪ تو چشماҐ جـҐ شـב ... 

 نتونستـҐ פرفے بزنـҐ و فقط پـבرҐ رو بغل ڪرבҐ ! 

برد تیم ایران رو تبریک میگم


آرژانتین اگه مردی بیا والیبال

دوتا وب دیگه

 سلاҐ  


 פֿـانوما آقایوטּ توجـہ توجـہ  


 مـטּ כوتا وب כیگـہ هـҐ כارҐ כوسכارҐ  


 نظرات زیباتوטּ رو راجع بهشوטּ بگیـכ وخوشحال میشـҐ  


 بـہ اوטּ כوتا وب سر بزنیـכ 




♥♥عروسک بچگی ♥♥


اگر ها ....