سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

وینکس+طراحی+خودم+موزا+فتوشاب

خودم درست کردم!خودم

بالاخره تونستم با کلی زحمت با فتوشاب این عکسو درست کنم نظر شما چیه؟

البته ببخشید که حرفه ای نیستم

نظرات 20 + ارسال نظر
رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

قشنگ بود ایول دمت گرم
+البته من کلن از وینکس و اینا خوشم نمیاد ولی قشنگ درست کرد

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

برای این که دیگه پیدام نکنن شاید مجبور شم برم پرشین بلاگ

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

چار تا امتحانم مونده

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

موفق باشی:*

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

خب آخه قبلن پرشین بلاگ بودم
با اونجا بیشتر از بقیه ی سایتا حال میکنم

چی بگم والا هر چی بگم گوش نمی کنی که

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

بازم ممنون از همدردیت

خوا هش میکنم

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

وااااااااااا
درسای شما که خیلی آسونه...
اگه خوب بخونی معدلت بیست میشه شک نکن

+میناجون من باید برم
فردا امتحان عربی دارم هیچی نخوندم حداقل برم یه نگاه به کتابم بندازم
شرمندتم عزیزم

دشمنت شرمنده به خدا می سپا رمت
ایشالا فردا شنگول ومنگول برگردی

رقــے جــوטּ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

عربی چیزی نیس که شنگول و منگول برنگردم

موفق باشی عزیز دلم

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام ظهر بخیر

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ

طرف جوگیر شده بود میخواس ببینه اول شده یا نه

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ

فقط داداشت استثناس نه؟

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

عربی رو خیلی خوب دادم
تو کل اولا دومین نفری بودم که برگمو تحویل دادم

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

آرچی تو یه پست اول شده بود بعدش گفت چه بچه ی خوبیم اول شدم
مینا هم تو اون پست دوم شده بود گفت به من تبریک نمیگی دوم شدم؟
من تبریک گفتم گفت این قبول نیس باید تو یه پست دیگت دوم شم اونجا بهم تبریک بگی
کل موضوع این بود...
این پسره همینطوری خواسته یه حرفی بزنه یه چی پروند

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

تو که بیشتر از من استثنا داری

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

آفرین موفق باشی

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

مینا این صفحه رو ببین فک کنم دوس داشته باشی:
http://sheklak-mehri.blogfa.com/post/102

کیجابزرگه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

سلام عزیزم
مینایی.
اسمت ازاین به بعدمیشه مینایی.

کیجابزرگه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

آپـــــــــــــــــــــــــــــــم.

بانوی زیبایی چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ http://banoyeziba.blogsky.com/

سلام عزیزم

ممنون که به وبم اومدی.
وب شما هم زیباست.
شما لینک شدید. من رو هم با همین اسم لیک کنید. ممنون

سعید شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.f-moshiry.blogfa.com

ای ستاره ای ستاره غریب!

ما اگر زخاطر خدا نرفته ایم

پس چرا به داد ما نمی رسد؟

ما صدای گریه مان به آسمان رسید

از خدا چرا صدا نمی رسد؟

بگذریم ازین ترانه های درد

بگذریم ازین فسانه های تلخ

بگذر از من ا ستاره شب گذشت

قصه سیاه مردم زمین

بسته راه خوات ناز تو

می گریزد از فغان سرد من

گوش از ترانه بی نیاز تو.

ای که دست من به دامنت نمی رسد

اشک من به دامن تو می چکد!!

با نسیم دلکش سحر

چشم خسته تو بسته می شود

لب تو در حصار این شب سیاهو

عقده های گریه شبانه ام

در گلو شکسته می شود.

شب به خیر!!

سلامممممممممممممممممممممممممممممم
مرسی از حضورتون
غروب غو انگیز فریدون که یکی از شاهکارهای ایشون هستش رو گذاشتم
امیدوارم لذت ببرید
نظر یادتون نره
دستتون درست
عزت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد