سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

آهایییییییییییییی

آهایی
ای کسانیکه به وب من سر میزنید
چن تا عکس باحال آوردم
تو ادامه است

ادامه مطلب ...

تو کیستی؟من همانم که...

1tyau1g4phoaevm57q1z.jpg
تو کیستی؟

هان؟

یادم آمد...

...

تو همانی که روزی با پاهایت آمدی

و نماندی و رفتی!!!

و من...

من همانم

که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم



باید...

0lmtnr9ey01ryxa5ge2f.jpg
اینطور نمیشود

باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد

غــرق در فـکرت شدن اصلا دست خودمــ نیست.....



قالب موزیک(1)

سلام رفتم با قالب ساز انلاین چند تا قالب ساختم یک کدومش اینه ببینین چطوره



توجه:این قالب برای بلاگ اسکای می باشد

پیش نمایش قالب
دریافت کد قالب برای بلاگ اسکای

ادامه مطلب ...

سر گذشت عشق یک بچه

سرگذشت عشق یک بچه (عکس های طنز)


ادامه مطلب==>

ادامه مطلب ...

باحالن...


سلامممممممممممممممممممم
امروز چن تا عسک باحال آوردم تشریف ببرین ادامه

ادامه مطلب ...

اوخییییییییییییییییییییی...



کجا
کجا میخوای بری
وب به این خوبی
تازه امروز یه چیز باحال آوردم
فقط ببین بخند

سلام
امان از دست این بچه ها
راست میگه یه چیزای باحالین
فقط ببینین
و
بخندین...

ادامه مطلب ...

ای جان ...

چند ثانیه به تصویر نگاه کنید تا لبخند ملیح کودک رو مشاهده کنید

آتش نشان فداکار امید عباسی



به دلیل سنگین بودن محتوا برین ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

عکس عاشقانه حیوانات...

بادرود
ترجمه:باسلام
خدمت دوستای گلم
امروز چند تا عکس جالب از
حیواناتی که نیمه گمشده خودشونو
پیدا کردن گذاشتم تا دسته جمعی باهم کیف کنیم
(البته به صورت طنز مطالبی رو پایینشون مینویسم)


اوخییییییی چه پیشیه کجم شده
به هر حال خوشبخت باشین



اول زندگیه و زوج باهم رفتن نسکافه بخورن
که زنه یهو خوابش برد
(معلومه زن کار کنی نیس )


بچه باهم سن و سالای خودت معاشرت کن این به درد تو نمیخوره


چه به هم میان



به جز  آقا ماره با  هیش کس دیگه حرف نمیزنم



لالالالا ....


ینی خونه ای که پنجرش بزرگتر باشه پیدا نمیشد



بامن ازدواج میکنی؟...


بیا باهم باشیم من خیلی تنهام...
الهی


چه خوش سلیقه...


گربه باخروس ازدواج کرده بچشون جوجه شده
یا نه شایدم مخمل باشه تو برنامه کودک خونه مادربزرگ


همسایه های دیوار به دیوار که ننه باباشون اجازه رفت و امد بهشون رو نمیده


وآخرین تصویر

اعدام موش نر به جرم بوسیدن همسرش

بدون شرح...

امشب داشتم وبگردی می کردم یهو این عکسو دیدم خیلی جالبه



SMS تسلیت امتحانا...


به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم

اما .....  اضطراب نمی گذارد

 نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


الا یا ایـها ممتحنون چـرا هستیـد نگرون؟
بشینید و بخوانید و بدانید که امتحان فردا هست آسون!!!

 

درس خواندن چقدر دلگیر است در اتاقی که از تو خسته شده

گوش دادن به تیک تاک زمان زل زدن به کتاب بسته شده

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
دعای شب امتحان

الدعا فی لیالیّ الامتحانیه

اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.

آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

راه مبارزه با خواب شب امتحان

 استفاده از چوب کبریت بین پلک بالا و پایین
نوشیدن قهوه و چای پر رنگ به مقدار فراوان
بهره گیری از آب یخ 
اقدام به خود زنی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

توصیف شب امتحان
شب سوانح وسوختگی آنجای دانشجو.شبی که در آن  نسکافه و قهوه
از والیوم ده هم خواب آورتر می شوند
شب ر ق ص وپایکوبی کلمات جزوه وکتاب  بر روی سسلسله
اعصاب محیطی ومرکزی دانشجو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن
شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

 


ممنون گلم...



سلام
خدمت دوستان عزیزم
با تشکر از آبجی گلم بخاطر پیشنهاد این قالب ناناس
که به لوگومم میخوره
دستش درد نکنه
من نمیدونم از کجا پیدا کرد این قالبو
ولی در هر صورت ممنون گلم


راسیت دنبال شکلک می گشتم این
شکلک گریه دارو دیدم

این نیستا
اینه

حلالم کن...

حلالم کن

حلالم کن دارم میرم
چقدراین لحظه دلگیره

گناهی گردن مانیست
همش تقصیر تقدیره
...


خواهش میکنم...

بی تو

بذار اسمم روی اسم تو بمونه
نذار این جدایی دستمو بخونه

...