سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ...

عکس خنده های زیبای حیوانات - Bitrin.com

یه خانومی گربه ای داشت که هووی شوهرش شده بود.
آقاهه برای اینکه از شر گربه راحت بشه، یه روز گربه رو میزنه زیر بغلش و ۴ تا خیابون اونطرف تر ولش می کنه.
وقتی خونه میرسه میبینه گربه هه از اون زودتر اومده خونه. این کارا رو چند بار دیگه تکرار می کنه، اما نتیجه ای نمیگیره.
یک روز گربه رو بر میداره میذاره تو ماشین.
بعد از گشتن از چند تا بلوار و پل و رودخانه و. . . خلاصه گربه رو پرت میکنه بیرون.
یک ساعت بعد، زنگ میزنه خونه. زنش گوشی رو برمیداره.
مرده میپرسه: ” اون گربه کره خر خونس؟”
زنش می گه آره. مرده میگه گوشی رو بده بهش، من گم شدم!!!!



اگر مردها حجاب داشتند

.

.

.

.

.

.

.

  ادامه مطلب ...

باحال...

به نام خدا
عکس های خنده دار سری 1-Talab.Ir
با سلام ; امروز اومدم جوک و متن طنز بزارم
بدون چونو چرا بریم ادامه

 
ادامه مطلب ...

سوالات کنکور سراسری برای زن و شوهرها! (آخر خنده)


سوالات کنکور سراسری برای زن و شوهرها! (آخر خنده)

نمونه سوالات کنکور سراسری متاهلین (البته ببخشید اصلا قصد جسارت ندارم ; امیدوارم ناراحت نشید دوستای خوبم)
ادامه مطلب ...

محرمیت....



مرااگربه محرمیت کسی جزتوببرند من خودلبان

خشکیده ام رابراوحرام خواهم کرد.

تنهایی...




تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه!
این نیست که با کسی دوست نباشی!
این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی!
این نیست که کسی باهات حرف نزنه!
این نیست که هیچوقت نتونی خوشحال باشی!

این نیست که کسی دوستت نداشته باشه!
تنهایی، یه حس درونیه!
تنهایی یعنی "هیچکس نمیفهمه حالت بده ...

اینا فرشتن ...




با سلام

سلامی به گرمی دستان مهربون شما 



امروز اومدم متن عاشقونه بذارم



امیدوارم خوشتون بیاد



ادامه
 
ادامه مطلب ...

معرفی خودم (البته معرفی علایقم)



با سلام
امروز اومدم علایق خودمو بنویسم


ادامه لطفا
 
ادامه مطلب ...

آخیییییییش راحت شدم

عکس متحرک عاشقانه باران


اووووووووووف

راحت شدم

چقدر سخت بودن

دیگه حالا که تموم شده باورم نمیشه که تموم شد

ولی خدایی خسته شدیما

بچه ها جونی خسته نباشید


من که امروز رفتم از معلم زبانمون پرسیدم نمره زبان گندمو چند شدم؟؟؟


بعد خانوممون گفت فکر کنم شدی 18 ولی بهت دادم 20


انقده خوشحال شدم که حد نراره

بچه ها دعا کنین بقیشونم خوب بشم

البته ریاضیمم که به بیشتریاتون گفتم واسم دعا کنین شدم 17


ولی هنوز معلممون با کلاسیهام جمع نبسته


خب خلاصه که راحت شدم

امیدوارم تمامی دانش آموزان نمراتشون خوب شه



ایول به نازی جونم

   جشن بزرگــــــــــ


با سلام

امروز خیلی روز خوبیه یکی از دوستام فارغ التحصیل شده

واییییییییییییییییییییی

ناز آفرین خانوم گلم تبریک میگم

ایشاالله همیشه تو کارات موفق باشی و همیشه هر چی بخوایی همون

بشه


عزیزم از ته قلبم واست آرزوی موفقیت میکنم

اینم کیک فارغ التحصیلی نازی جون گلم

عزیزم شرمنده دیگه نمیدونستم چی بهت بگم ولی برای بار آخرم میگم

ایشاالله همیشه موفق و شاد باشی

                        

                                  





رنگین کمون

سلام

امروز می خوام یه پست رنگارنگ بذارم

امید وارم خوشتون بیاد راستی به ادامه مطلب هم برین

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

ادامه مطلب ...

درود
امروز میخوام بهتون دوستی رو معرفی کنم
ما
اصاصا دونوع دوستی داریم
1- دوستی های خوب
2- دوستی های بد


مدل یک


الهی دوستای فداکار
ای جان


شماره دو



ای آدم زرنگ
یه ذره از بچه های با مرام ایرونی یاد بگیزین


حالا دوستی های شما از کدوم نوعه؟؟؟
امیدوارم از نوعه اول باشه



سلام به دوستای گل و خوشگلم
سلام علیکم
بعد دو روز اومدم یه آپ خوشگل کنم
بچه ها خیلی این دو روزه سخت و خوش گذشت
ولی دلم فوق العاده براتون
تنگید

دوستای عزیزم
ممنون سر زدید
تو این مدت
واقعا انرژی پیدا کردم

راسیت این ورژن جدید بلاگ اسکای پست ثابتم دارم

خبر مهم ( ;

عکس عاشقانه دوست داشتنی و زیبا love برای 2013

با سلام
سلامی به گرمی روزای تابستون و به سردی روز های زمستون
سلامی گرم خدمت تمامی دوستانی که تا به امروز منو همراهی کردن

واقعا ممنون

حالا خبرم :
بچه ها سایت بلاگ اسکای یه پیغامی به من داده و فرموده که برای بازسازی این سایت
تا 48 ساعت نباید بیام و متاسفانه شما هم نمی تونید نظر بدید


ولی بعد از 48 ساعت میام و به تک تک شما دوستای عزیزم سر می زنم
امیدوارم که اومدم که به وباتون سر بزنم کلی آپ کرده باشید

بچه ها یه خواهش دارم ازتون اینکه
پست قبلیمو تو وبتون کپی کنین واقعا ممنون


البته من زیاد از این موضوع خوشحال نیستم و امیدوارم زودتر این 48 ساعت تموم بشه و بیام پیشتون
این اتفاق از فردا ینی سه شنبه شروع میشه
دیگه حرفی ندارم
تا اینجاشم خیلی حرف زدم
ولی دیگه خداحافظ




تو وبلاگتون کپی کنید خواهشا........

طفلی

چشم چپش نابینا شده…به خاطر تومور چشمی بدخیم دکترا

 گفتن باید آب زیر چشمشو بکشیم و الّا میزنه به مغزش و

زبونم لال میکشتش امّا اگه آب زیر چشمشُ بکشن فاتحه ی

صورتش خونده میشه …
رفقا،خواهرا،برادرا عاجزانه ازتون خواهش میکنم واسه

 شفای این طفل معصوم دعا کنید

به قرآن راه دوری نمیره ممنون میشم اگه

 “هـــمــــتـــــون” بازنشر کنید تاافراد بیشتری دعا

کنن واسش...


خداییش دعا کنید بچه ها و بزارید تو وبتون بعد چند وقت

اگه خواستید پاکش کنید خیلی خودخواهی اگه به خاطر

 اینکه به وبلاگامون ربطی نداره ا غمگینه یا قشنگ نیست

نزاریمش و یه بچه ۲ ساله رو از دعاهای بقیه محروم 

کنید شاید خدا دعا هامون رو براورده کنه و زندگی یه

ادم متحول بشه خواهــــــــــــــــــــــــــــش

 می کنم ازتون دوستای مهربونم هم دعا کنید هم بزارید

خواهـــــــــــــــــش



تنبیه ) :



با سلام
شما تا به حال تو ایام گوهر بار
مدرسه
نه تنها امسال
بلکه تا این موقع
تنبیه
شدین؟؟؟
امروز یه روش بدجوره تنبیه رو میخوام بذارم
(البته از خاطراته خودمه)


ادامه مطلب ...

استان من....



استان من مازندرانه
شهری که عاشقشم
و همچنین این روزا برای رفتن به اونجا
روز شماری میکنم
خب بگذریم
این پیشنهادو (اینو که درباره استانم بذارمو)
یکی از دوستام بهم داده
وازش خیلی بابت این پیشنهاد ممنونم
البته شرمنده اونای دیگه ای که
پیشنهاد دادن هستم


ادامه مطلب ...

چی بذارم؟؟؟؟ ) :

چه پستی بذارم





آخه خوهش میکنم جواب بدین
درباره چی آپ کنم؟
خسته شدم دیگه
تا جوابمو ندین این پستو عوض نمی کنم

به به به

کدومشونو بیشتر دوست می داری؟؟؟
البته قصد
آب انداختن دهن هیش کسو ندارم
لواشک و آلوچه عکس

مدل مو

کدوم مدل مو جالب تره؟؟؟؟