سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

معرفی میباشد...

اسمم مینا...اسم مستعار

خوشبختانه جز خودم و خودم و خودم، واقعا و واقعا و واقعا هیشکی و ندارم 

بچه شمالم..بزرگ شده دامغانم و الان 7ماهه مجدد برگشتم شمال.

یک سابقه کنکور دارم از نوع تجربی و امسال پشت کنکور هستم.

بعدا عاشق شعر،خطاطی،ماندالا و هر کاری که به خط ربط داشته باشه

کتاب نمیخونم زیاد اما تقریبا روزی یه شعر و میخونم.عاشق شعرای فاضل آقای نظری ام...

دیگه چیزی به ذهن مبارکم خطور نمیکنه...

ها یادمان آمد گل و گلدان و خاک بازی را بسی زیاد دوست دارمو با گیاه خیلی  دوستم...عاشق اینم به آهنگ گوش بدم و به کارهام فکر کنم...و واقعا دیگه چیزی مد نظرم نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 01:17 ق.ظ

سلام
من هم پشت کنکوری هستم از نوع تجربی ولی راستش یجورایی دیگه پشت کنکوری محسوب نمیشم چون دیگه از حد و مرز گذشته الان 5 سالی میشه مدرک پیش رو گرفتم البته دو سال هم صرف سربازی شد ولی نهایتا نتونستم کنکور شرکت کنم یعنی هر سال ثبت نام کردم ولی جرات نکردم برم سر جلسه چون اصلا مطالعه درست و حسابی نداشتم! یکی از دلایلش اینه که چشم انداز تحصیلی مثبتی پیش روم نمی بینم تو رشته تجربی چند تا رشته رو میشه به آینده اش امیدوار بود بقیه رو برای دلخوشی چرا میشه خوند! قبول شدن از اون چند تا رشته هم الان دیگه خیلی سخت شده ولی واقعیت اینه برای اونهایی که امید دارن و واقعا تلاش می کنند همیشه راه موفقیت باز هست. راستش یکجورایی الان می بینم واقعا هر چیزی وقتی داره بعدا نمیشه جای خالیش رو پر کرد تحصیلات عالی هم یک از اونهاست. به هر حال به نظرم این آخرین سالی هست(کنکور99) که میتونم تو کنکور شرکت کنم(نظام قدیم) شاید یک جرقه درست و حسابی تو ذهنم زده شد بلکه بشینم واقعا درس بخونم، اولین قدم هم اصلاح معدل کتبی سال سوم هست یعنی بدون اصلاح و بالا بردن اون نمره معدل فکر نمی کنم شانسی برای قبولی تو رشته های خوب داشته باشم. برای کنکور 99 به احتمال خیلی خیلی زیاد تاثیر معدل قطعی میشه و اصلا نباید از معدل چشم پوشی کرد برای همین چند روز دیگه با پایان ماه رمضان خودم رو برای ترمیم معدل امتحانات شهریورماه آماده می کنم و بعد هم امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم و تشویق و شارژ روحی باشه برای ادامه راه کنکور... . خیلی تصادفی مطلب شما رو تو بلاگ اسکای دیدم ممنون که وقت گذاشتین و خوندین. امیدوارم شما هم تو کنکور پیش رو موفق باشید و به خواسته ی تحصیلی خودتون برسید. همیشه به خدا توکل کنید و همه چیز رو از خدا بخواهید آرامش می یابید.

سلاملکم...نمیدونید بعد از مدتها که تلاش کردم دوباره وبلاگ نویسی کنم دیدن این نظرتون چقد حالمو عوض کرد و بهم روحیه داد...خیلی زیاد براتون آرزوی موفقیت دارم جناب.امیدوارم به یکی از همون چند رشته ای که فرمودید برسید و از خدا براتون اراده رو آرزو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد