سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

کار جدید من با فتوشاب


نظرات 9 + ارسال نظر
رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

هرچی هس بانمکه من دوسش دارم قلبمو

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

به خودت فشار نیار مینا جان میدونم مازنی بلدی

رقــے جــوטּ چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

خب همون شکلاتیه رو بخور دیگه

کیجابزرگه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

سکوت و صبوری ام را به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار ،

دلم به چیزهایی پای بند است که تو یادت نمی آید ...

کیجابزرگه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

روزی می رسـد
بی تفاوتی هایت را
با جـای خالی ام حس کنـی
و شاید در دلت بـا بغض بگـویی
کــاش اینجــا بــود
...

آنوقت است که می فهمی
چقدر زود دیر میشود
ومن حتی بخوابت هم نمی آیم...

لبخند بانو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://labkhandam.blogsky.com/

سلام عزیزم
خیلی زیبا کار کردی
منم علاقه زیادی به فتوشاپ دارم که درست و حسابی و حرفه ای یاد بگیرم

آره من خیلی علاقه دارم تازه یه وبم زدم واسش
http://world-world.blogsky.com
البته هنوز کامل نشده

سعید شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.f-moshiry.blogfa.com

ای ستاره ای که پیش دیده منی

باورت نمیشود که در زمین

هرکجا به هر که میرسی

خنجری میان پشت خود نهفته است

پشت هر شکوفه تبسمی

خار جانگزای حیله ای شکفته است

آنکه با تو میزند صلای مهر

جز به فکر غارت دل تو نیست

گر چراغ روشنی به راه تست

چشم گرگ جاودان گرسنه ای است

ای ستاره ما سلام مان بهانه است

عشقمان دروغ جاودانه است

در زمین زبان حق بریده اند

حق زبان تازیانه است

وانکه با تو صادقانه درد دل کند

های های گریه شبانه است


سلام
من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم
کار من ارئه شاهکارهای استاد فریدون مشیری هستش
امیدوارم این نظر یه شروع خوب واسه ما باشه
فقط نظر یادتون نره

مهسا ومسعود یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://nasr2269.blogfa.com

____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---______.______ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
........... ?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.



ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم
نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟
من که این سو
جنگلی را به آتش کشیده ام!. اره عزیزم بگو با چه نامی لیکت کنم؟

کیجابزرگه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

سلام عزیزم
این چه حرفیه
من همش می اومدم وبلاگت
دیدم چن روزی اپ نکردی
چون نظرنذاشتم دلیل نمیشه نیام وبلاگت عزیزم.
ناراحت نشوزمن.
چن روزی هم حالم خوش نبوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد