سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

اینا فرشتن ...




با سلام

سلامی به گرمی دستان مهربون شما 



امروز اومدم متن عاشقونه بذارم



امیدوارم خوشتون بیاد



ادامه
  
یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن ... !
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم ... !
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده , راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره ... !
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون ... !
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ... !
... ... اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن ... !
اینایی که همیشه میخندن ... !
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن ... !
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن ... !
اینا فرشتن ... !

تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه , اذیتشون نکنین ... !
تنهاشون نذارین ؛ داغون میشن


نظرات 5 + ارسال نظر
ملودی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ http://swallowing-my-pride.blogfa.com

عاخی خیلی قشنگ بود (:

سلام
چون باحال بود گذاشتم دیگهD :

loo شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://aghayeloo.blogfa.com/

به به مینا خانونم چه عجب اومدی.چه خبر کم پیدایی

متن قشنگی بود.حالا تو از کجا این چیزا رو بلدی.خخخخخخ.شوخی کردم.ناراحت نشو

منتظر پست جدیدم باش.خبرت میکنم

ناراحتی میخوایی دوباره برم و دو روز پیدام نشه؟؟ !!
آخه به همراه خانواده تشریف داشتیم شهرستان
من که پاکه پاکم
از تو وبی که توش اینارو نوشته بود گرفتم
منم شوخی کردم
میرم کنج اطاقم و منتظر خبرت هستم D :
شوخی بود

لی لی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

اخی....درسته.....
کاشکی مردم گوش کنن!!!

ایشاالله که گوش میدن
ببخشید چرا عصبانی
نکنه منظورت بامنه؟؟؟
))) :

فاطمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ http://shahdokht787.blogfa.com

خیلی قشنگ بود
یه چیزی رو میدون؟
این که عاشق وبت،خودت،حرفات شدم

ممنون خانومی

فاطمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://shahdokht787.blogfa.com

سلام خوبی؟؟
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟! این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. i love u
♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد