سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

چیزی جز این را ندارم وان هم تقدیم به تو که دوستت دارم...


نظرات 25 + ارسال نظر
نازآفرین جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.nazafarin72.blogfa.com

سلام نه ماله بچه هاست رفته بودیم جنگل

آها

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام دوست خوب و دختر خاله ی گلم

من دارم به همه می گم تو اجی منی باز تومی گی دخترخاله

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

او رفته بود
نه شوقی برای ماندن ، نه حسی برای رفتن ،
نه اشکی برای ریختن ، نه قلبی برای تپیدن
نه فکر اینکه تنها میشوم ، نه یاد آنکه فراموش میشوم
بی آنکه روشن باشم ، خاموش شدم ، غنچه هم نبودم ، پرپر شدم
بی آنکه گناهی کرده باشم ، پر از گناه ، یخ بسته ام دیگر ای خدا…
تحملش سخت است اما صبر میکنم ، او که دیگر رفته است ، با غمها سر میکنم
شکست بال مرا برای پرواز ، سوزاند دلم را ، من مانده ام و یک عالمه نیاز
نه لحظه ای که آرام بمانم ، نه شبی که بی درد بخوابم !
نه آن روزی که دوباره او را ببینم ، نه امروزی که دارم از غم رفتنش میمیرم…
نه به آن روزی که با دیدنش دنیا لرزید ، نه به امروزی که با رفتنش دنیا دور سرم چرخید
پر از احساس اما بی حس ، لبریز از بی وفایی، خالی از محبت!
این همان نیمه گمشده من است ؟
پس یکی بیاید مرا پیدا کند ، یکی بیاید درد دلهای بی جواب مرا پاسخ دهد!
یکی بیاید به داد این دل برسد ، اینجا همیشه آفتابی نبوده ، هوای دلم ابری بوده
مینوشتم ، نمیخواند ، اگر نمی رفتم ، نمی ماند ، رفتم و او رفته بود ، همه چیز را شکسته بود، روی دیوار اتاق نوشته بود که خسته بود !
دلی را عاشق کنی و بعد خسته شوی ، محال است که به عشق وابسته شوی !
با عشق به جنون رسیدم ، همه چیز را به جان خریدم ، جانم به درد آمد و روحم در عذاب ، لعنت بر آن احساس ناب ، که دیگر از آن هیچ نمانده ، هیچکس هنوز آن شعر تلخ مرا نخوانده !

من مطالب زیاد رو نمی خونم ولی بازم ممنون همه ی دوستام هم اینو می دونن

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

مـخـاطب خـاص همیشہ بـہ ایـن معنے نیستـــ ڪه بهتریـטּ مـخـاطبتـه

گاهی بـہ ایـن معنیه ڪہ :

• میتونـہ [خـیلے خـاص] حـالتو بگیره

• میتونـہ [خـیلے خـاص] تنــهاتـــــــــ بزاره

• میتونـہ [خـیلے خـاص] بگه دوسِـــتـــــــ نـدارم

• میتونـہ [خـیلے خـاص] بهتــ بگه تو دیگہ ڪهنــہ شُـدی

• میتونـہ [خـیلے خـاص] بــا یڪی غــیرِ تـــوام دوسـتــــــ باشـه

• میتونـہ [خـیلے خـاص] . . . (!)

(!)...؟
•میتونـہ [خـیلے خـاص] هم بهت بگه ممنون

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

فدای صداقت اون بیسوادی که وقتی ازش پرسیدند عشق چند حرفه؟

گفت چهار حرفه! همه بهش خندیدند، اما اون زیر لب زمزمه می کرد:



حســــــــــین حســــــــــین حســــــــین


خیلی جالب بود

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

باید دنبال شادی ها گشت، غمها خودشان ما را پیدا می کنند.

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا

زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمیماند

امـا آنچه خوب است همیشه زیباست . .

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

ساعـتـهـای بـا تـو بـودن ......♥ ♥
دلـم سـاعـتـی مـیـخـواهـد ...کـه مـانـده بـاشـد


روی ساعـتـهـای بـا تـو بـودن . . .♥




نزدیک ترین آدم به تو اون کسی است..
که از دورترین فاصله همیشه به فکرته...

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
-▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
-▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
—▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
—–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
—————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
—————–▒██▒▒████████▒▒██▒
——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
———————▒██▒▒████▒▒██▒
———————-▒██▒▒███▒▒█▒
————————▒██▒▒█▒▒█▒
————————-▒██▒▒▒█▒
—————————▒██▒█▒
—————————♥♥♥♥♥♥
—————————-♥♥♥♥♥
——————————♥♥♥
—————————-—♥♥
———————————♥

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

لُـغـت نـآمـہ هـآے בنیـآ رآ بـآیـב آتـش زב ...

جـلوے وآژه ے نبـودט نوشـتـہ انـב :

"عـבمـ حـضور شخصے یـآ چیـزے "

هـمـیــט !

چــقـבر نَبـوבט تــو رآ

سـآבه فَرض مـے ڪنـنـב .

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

من دلم می خواهد

بر در خانه ی تنـــــــــــهایی دل

بنویسم:

"توقف ممنوع"

تا که پارکش نکند

هر بی سر و پایی

خودروی آخرین سیستم از جنس دروغ

بر در خانه ی تنـــــــــــــهایی دل...!

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

آرزوی من مـــاندن اوست ... امـــا ...
خدایــا اگر آرزوی او رفتن من است ؛ آرزوی او را برآورده کن !
من دیگر آرزویی ندارم ...

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

בور مـی شَوے اَز مـَטּ

بــے آטּ کـِ بـבانـی؛

اَگَـــر اَز هَفـتــ آسِــــــماטּ هَـґـ بُــگذَرے

هَــґـ ـچِنـــــاטּ בر قـَلـبــِ مـَטּ جـآ בارے.....

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

░▒▓█(♥)░▒▓█(♥)░▒▓█(♥)░▒▓█(♥)

سر سری رد شو و زندگی کن... دقت "دق ات"میدهد !

░▒▓█(♥)░▒▓█(♥)░▒▓█(♥)░▒▓█(♥)

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد . . .

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست . . .

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ

خدایا


دلم گرفته

از این روزگار نامرد و پست

شوق پرواز می خواهم

با اینکه بالی ندارم

می دانم غرق گناهم

و مرا جای حرف نیست

اما تو بشنو حدیث دلم را

که دیگر کسی شنوای سخنم نیست

دلم به تنگ آمده

از دنیا

از آدمهای نامرد

مرا ببخش

خدا

کمکم کن

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

نگه داشتن دوست مثل نگه داشتن آب توی کفه دستته،


فکرمیکنی توی دستته،اما وقتی دستتو باز میکنی..

میبینی هیچی ازش نمونده جز خیسی خاطرات

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

چقدر درد آوره چندین ماه منتظر یه دوست دارم از زبونش بشی ولی اون خیلی راحت بره به کسی که لیاقت نداره بگه دوستش داره واقعا تحمل چنین چیزی سخته نمیتونم درک کنم چرا بهش گفتی دوستش داری اونم به کسی که مارو از هم جدا کرد

چشم نداشت دوستیمون رو ببینه از حسودیش بود که تورو از من گرفت

منکه همه جوره به پات بودم چرا رفتی سراغ دشمنم یه پست بی همه چیز میگی بهت محبت نکردم خودت بگو چی برات کم گذاشتم ؟ 8ماه بهت گفتم دوست دارم اما تو عین خیالتم نبود.

میگی اخلاقم نرمال نیست چون نمیخواستم تورو از دست بدم نمیخواستم که به اون اس بدی همه کاری برات کردم ولی تو در عوض تمام محبتام رفتی سراغ اون تنهام گذاشتی ولی بازم هردفعه مثل دفعه قبل میبخشیدمت چون فکر میکردم ایندفعه سر قولت میمونی ولی هر بار مثل همیشه زدی زیر قولت.....

تورفتی سراغ یکی دیگه که قدر چشماتو نمیدونه شاید عاشقت بشه ولی چشمش میتونه رو غیر از توهم باشه

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

خداییش حقمه اگه بسوزم

منو از دست حرفات خسته کردی

خداییش بد منو وابسته کردی

آخه تو مشکلم رو میدونستی

خداییش تو میخواستی،میتونستی

جواب مهربونیمو ندادی

نگو نه قدرمو نمیدونستی

منو از دست خرفات خسته کردی

خداییش بد منو وابسته کردی

جوونیمو ازم راحت ربودی

خداییش اونکه میگفتــی نبودی

انصافاً تو رفاقت کم گذاشتی

من عاشقو اصلا دوست نداشتی

دل تنهـام که رسماً بود با تـــو

خداییش مشکل از مـن بود یا تــو

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

بهم میگی که لوسم آره لوسم چون تورو فقط برا خودم میخوام نه کس دیگه ای چون تو دنیای منی چرا درکم نمیکنی؟میگی حسودم چون چشم ندارم ببینم که کسی چشمش روی توست چون واقعا عاشقتم آره حسودم،حسودم که نمیخوام تو به کسی غیر از من فکر کنی چون طاقت ندارم خندتو ببینم اونم برای کسی غیر ازخودم اخلاقم خوب نبوده چون علتش خودت وکارات بودی تو که میدونستی من رو رفتارات حساسم پس چرا اذیتم میکردی و زندگی رو برا هردومون زهر چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا با اینکه میدونستی خوشم نمیاد بهش اس بدی بازم بهش اس میدادی و باعث میشدی که اعصاب هر دومون بهم بریزه مقصر اصلی توبودی نه من پس همه تقصیرها رو گردن من ننداز

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

این ب وبلاگت خیلی میاد:

http://www.reinodosgifs.net/welcome/93.gif

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

اگه یه روزی دشمن پیدا کردی،بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی!


اگه روزی تهدیدت کردند،بدان در برابرت ناتوانند!

اگه روزی بهت خیانت کردند،بدان قیمتت بالاست!

اگه روزی ترکت کردند،بدان با تو بودن لیاقت میخواهد!!!!!

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

ترکوندم ن؟

میدونی چرا؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون بهت قول داده بودم و فقط ب قولم عمل کردم.
اون عکسایی رو ک آدرسشونو بهت دادم میخواستم تو وبلاگ خودم بذارم ولی وبلاگم رو حذف کردم.
خداحافظ...

شکوفه جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ http://talai.blogsky.com

وبلاگ زدم...خیلی خوشگله...منتظرتم

خیلی وقت پیش فهمیدم

[ بدون نام ] شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام مینایی

وبت هرروز داره بهتر وبهتر میشه
خسته نباشی عزیزم
موفق باشی همیشه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد