سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

سال نو مباذک (حتمتا بخونید)



سلام
بچه ها این آخرین پستم تو سال 91
برا همین به همتون سال نو رو تبریک گفتم
امیدوارم سالی پر برکت وشادی رو در کنار خانوادتون داشته باشین
من شاید فقط بیام
کامنتامو تایید کنم
اگه این کارو کردم ازم ناراحت نشین که چرا فقط نظرو تایید میکنه و
به ما نظر نمیده
خب دیگه ازهمین جا سال و به همتون تبریک می گم
امیدوارم
آخرین پستم(برا همیشه) نباشه و
بتونم دوباره بهتون نظر بدم



لبتون تو موقع تحویل سال خندون باشه




اینم سفره هفت سین sar-gar-mii
سال خوبی داشته باشین

آخه دلم نمیاد برم

نظرات 2 + ارسال نظر
شکوفه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://stel.blogsky.com

مینا جون برات سال خوشی رو آرزو میکنم و سال نو رو ب شما و خانواده گرامیتان تبریک میگم

مرسی گلم
منم سال نو رو بار دیگر به تو و این دفعه به خانوادت تبریک میگم

کلاسیکـــــــ دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ http://classiclife12.blogfa.com

سلام عزیزم ممنونم
سال نو مبارکـــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد