سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

عکس بششه


درود
امروز میخوام
عکس از
نی نی
بزارم
آخه وقتی عسکاشونو
دیدم خیلی خوشم اومد
خب دیگه حالا
اینم از
عسکا


انگار بردنش استادیوم

بچه خفه شد

جانم...بله...امری داشتین

اوخیییییییییییییی...

بابا دانشمند...

عزیزم تو که اخم می کنی فکر میکنم تموم دنیا با من قهره


در گوشی حرف نزن بچه


آخ لالا لالالالالالالالالالا
ببخشید خودم نفهمیدم چی گفتم


اوغـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه


برو بچه تو کلت تو این چگمه جا میشه


اوووووووووووووووووووووووه بچهه تا اونجاهم رفت اووووووووووووووووووووه


اینم بچه است
تو عکس بچه ها بود


چه توپولوئه


وحالا اولین جنگجو دخمل

امیدوارم خوشتون اومده باشه

منبع:گوگل


نظرات 2 + ارسال نظر
کــــــــــیجا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست / فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست . . .

کــــــــــیجا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

سلام مینایی
واقعاعکساش زیباست
خیلی قشنگن
واقعانازهستن
دستت درد نکنه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد