سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

اون قدیما...

سلام
بچه ها امروز اومدم
شما رو به یه
سفر ببرم
میخوام ببرمتون
به گذشته
زمانی که ماها کوچیک
بودیم
خب قراره که
عکسایی از گذشته
بزاتون بذارم



یادتونه اون موقع ها
درسته زیاد از قدمت قلقلی نگذشته ولی خاطراتشو
همه ی بچه ها می دونن

پفک نمکی
آخ یادش بخیر من که خیلی دوسش داشتم


وای وای عموهای فیتیله ای
عکسای قدیمشونو پیدا نکردم
ولی این عکسم ما رو یاد نمایش های جالبشون میندازه

زمان ما که بودش
اما زمان شمارو نمی دونم

میگ میگ که خیلی بی انصافی بود
 بی چاره گرگه
ولی با این حرفا اخرین قسمتش دلم برا
میگ میگه سوخت

لی لی که بازیی بود که
خیلی باهاش کیف می کردیم

برا این تصویر بالایی
و تصاویر چن تا بعدش
اطلا عات چندانی ندارم
فقط راجع به این تصویره(همین بالاییه)
باید بگم
آیا می دانید که چوگان ، قدیمی ترین بازی دنیا در ایران ابداع شده است؟





و حالا
الک و دولک



عمو زنجیر باف...


وحالا آقا مجید با آزار هایی که به مادر بزرگش می داد


من که دیوونه شدم
شما چی؟


تخته
بهترین خاطره...

واس گچ چی بگم ...
خودتون بگید


رو جلد دفتر ها خبری از دی جی مون ها نبود
او بالا نوشته




تو جامدادیم پر بود


حنا دختری در مزرعه


هیچ کدومشون سالم نمی مونه

لقمه نان و پنیر و سبزی
مدرسه زیاد می بردم


کلاه قرمزی چه قدره باحال حرف می زد
و میزنه


خب دیگه امید وارم یادی از گذشته کرده باشید
وتونسته باشم
سفری دلنشین رو براتون به ارمغان
گذاشته
باشم

نظرات 1 + ارسال نظر
کــــــــــیجا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

سلام مینایی
ببخش من زیادوقت نمیکنم
سرم شلوغه یه خرده
وگرنه همش میام
وقت داشته باشم

اشکال نداره
بازم من زود قضاوت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد