سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

یه جشن کو چولو

سلام

امروووووز اومدم یه جشن کوشولو

بگیرم

به مناسبت .. به مناسبت..

آهان هر چند ولنتاین گذشته ولی....

دوستان عزیز لطفا به ترتیب برید تا بهتون خوش بگذره

خب صبر می کنیم تا مهمونا بیان

اولین مهمونمون...



خوشگل خانوم رقاصمونه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

نوبت یه نفر دیگست


ببخشید نوبت یه گروه دیگست


 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


حالا نوبت تفریحه


میخوام ببرمتون یه جای فوق العاده قشنگ


بفرمایید سوار قایق شوید تا تشریف ببریم



http://dshop.eshopfa.biz/cat.aspx?Scat=8&s=42795


همه سوار شدند


.

.


.

.

.

.

.


.

.

خب رسیدیم


عکس متحرک زیبا


وای چقدر قشنگه


من که کیف کردم


خوب شد لپتاپم همین جاستا


موافقید بمونیم


چشم میمونیم



حالا از گروه های خواننده دعوت می کنم تا یه دهن برامون بخونن


29 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


زیاد باحال نبود

بعدی



31 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


این دیگه آخر جو گیریه

بعدی

039 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


از موهای بلند برا اقایون به شدت بدم میاد


6 تصاویر ثابت و متحرک خوانندگی


اینو میگن خواننده درستو حسابی

ناز صدات


خب دیگه دیگه

اهان یه ذره جوک بگیم


به غضنفر میگن ;کدوم حیون همه آدم هارو میشناسه؟ میگه گوسفند میگن چرا؟

میگه آخه هرکیو میبینه

میگه بهههههههه 



داره غش میکنه


بریم سراغ پذیرایی


اول



دوم



خب دیگه امیدوارم

که از جشن کوشولو من خوشتون اومده باشه...


تا یه آپ دیگه خدا نگهدار



نظرات 1 + ارسال نظر
کــــــــــیجا دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ http://sokotee-sard.blogfa.com/

تو در یاد منی اما یادت بی من است
دست من در دست توست اما فکرت جای دیگریست
در پی عشقی شیرین بودم ناگاه عقلم یخ زد
آتشی که در دلم به پا کردی مستم کرد

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد