سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

چند جمله ئ ی زیبا

امروز چند تا جمله ی جالب آوردم واستون مطمئنن خوشتون میاد امید وارم تا تهش بخونین

 

گفت بیا با زندگی بازی کنیم

گفتم چه بازی ای ؟

گفت تو چشم بگذار و من برای همیشه می روم

******************************

عشق با یک نگاه اغاز می شود

با لبخندی اوج می گیرد

و با اشکی به پایان می رسد

******************************

در اوج نا امید برو تو کوه داد بزن امیدی هست؟

می شنوی:هــست هست

******************************

به گل گفتم چرا نشکفتی؟ گفت به خاطر پروانه

به پروانه گفتم چرا سرگردانی؟گفت به خاطر شمع

به شمع گفتم چرا اشک می ریزی ؟گفت به خاطر دوری تو!

******************************

با ادب باش که سرمشق جوانان ادب است

فرق ما بین بنی ادم و حیوان ادب است

آدمی زاد اگر حیوان بود

از چه رو فرق میان من و حیوان ادب است؟

*****************************

فرق بین مجرم و محرم یک نقطست

پس سعی کن تا محرم شدی از جرم بپرهیزی

*****************************

اگه خیلی قدرتمند باشی به گاو که نمی رسی همه ازت شیر می شن

اگه خیلی سریع باشی به اسب که نمی رسی همه سوارت می شن

پس سعی کن خودت باشی

بر گرفته از جمله ی استاد دکتر شریعتی!

****************************

از دواجی که به خاطر پول به وجود آید به خاطر پول هم از بین می رود(رونالد)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد