سکوت ممنوع
سکوت ممنوع

سکوت ممنوع

سلام سلام

سلام دوستای عزیز امروز چیزای زیادی برای گفتن ندارم اما شاید طی این نوشته هام چیزایی رو پیدا کنم دوس تان امروز در واقع خیلی حوصله ام سر رفته و پول اینترنتم زیاد شد و نمیتونم زود به زود اپ کنم

اما شاید بتونم امروز کلی مطلب پیدا کنم و براتون بذارم البته شما هم باید کمکم کنید میدونید شما باید مطالب دوست داشتنی خودتونو برام بنویسید

ی معمای جالب

معمای شماره ی 1-

5=1

10=2

15=3

20=4

؟=5

اگه فکر می کنید میشه 25 سخت در اشتباهید چون:

5=1و در نتیجه1=5

معماهای شماره 2و3

جواب این معما هارو هم بلافاصله بعد سوال می گم

2-شما خودتون رو در یک مسابقه ی دو و میدانی تصور کنید

شما از نفر دوم جلو می زنید حالا شما چندمین؟؟

؟

؟

؟

اگه به خودتون گفتین اول سخت در اشتباهید چون شما در واقع جایگاه نفر دوم رو به دست میارید پس در نتیجه اول نیستید و دومین!

حالا ولش

اگه تو همون مسابقه از نفر اخر جلو بزنید چندم می شید؟

؟

؟

بدون اینکه جواب بدید با ید بهتون بگم شما چجوری می خواین از نفر آخر جلو بزنید؟؟؟؟؟

.

.

.

مسابقه                                                   مسابقه

 

                                  با جوایزی کم نظیر(البته ازنظر من)

ادوستان امروووووووووووووز می خوام ی مسابقه بر گذار کنم

جایزتون یک ماه 4قرار دادن لوگوی شما در وبلاگ من

خواهشمندیم تو گوگل سرچ نکنید!

برای جواب دادن به سوالات من تو نظرات اعلام کنید

راستی به  نفر اول جایزه می دیم

 

 

1-پس فردای دیروز امروز کیه؟

2-دختر عمه ی دختر داییت چه نسبتی با هات داره؟

3-حرف "ژ"در کیبورد با چه کلید هایی نوشته میشه؟

4-پانزدهمین حرف حروف الفبای انگلیسی هم صدا با چه حرف ما در فارسیه؟

5-پیکاسو که بود؟

6-رییس سابق شرکت مایکروسافت کی بود؟

7-ایران امسال در المپیک چندمین کشور شد؟چهار سال پیش چطور؟

8-به این عبارت دقت کنید اگر :

A=b+1

B=c-1

C=d+1

D=e-1

E=4

حالا بگین aمساوی چه عددیه

9-کشوری که ارتش نداره و فقط پلیس داره؟اگه تونستین دلیلش هم بگین وگرنه نمی خواد دلیلش رو بگین)

دلیلش یه امتیاز مثبت داره(یک قدم شما رو به جایزه نزدیک تر می کنه)

10-و اخرین سوال

مهد پنیر جهان؟

 

اینم یه سوال طلایی وقتی اینو جواب بدین یه امتیاز مثبت داره

سوال طلایی:

اگر

Xyuixy=021402

حالا :

Xuyixx=?

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه زهرا جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://fza127y223.blogfa.com

وب توهم قشنگه
معماهای جالبی بودن اما الان اصلا وقت جواب دادن ندارم بعدا میام میجوابم
عزیزم من لینکیدمت توهم وب گروهی مارو بلینک

استلا جون شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.winx-beautiful.loxblog.com

وای خیلی سخته!من آپمممممممممم

شکوفه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://sd-shokofeh.blogfa.com

لینکیدمت توهم منو بلینک

استلا جون چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.winx-beautiful.loxblog.com

آپم زودی بیا 10 تا نظر بده تا بجبرانم

ALI شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

من دختر دایی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد